Vandaag is het Dag van de Ondernemer

Vandaag is het de Dag van de Ondernemer. Een landelijke dag die al 5 jaar lang op de derde vrijdag van november wordt georganiseerd. Wist u dat in meer dan 150 landen in de maand november het ondernemerschap centraal staat?

Natuurlijk wordt de Dag van de Ondernemer ook in Flevoland georganiseerd. De hele dag interessante online evenementen die je zeker niet wilt missen. Voor veel bedrijven is het in deze tijd lastig om een bedrijf te beginnen, een bedrijf verder opbouwen, bestaande klanten behouden en nieuwe klanten vinden. De naam van het evenement is dit jaar “samen sterk uit de crisis”. Het evenement is online te volgen en is gratis om aan deel te nemen.

Wij van VVD Flevoland zijn trots op alle Flevolandse ondernemers en hopen dat wij met z'n allen goed uit deze moeilijke tijd komen!