Corona laat ons maar niet los!

Corona laat ons maar niet los! Wij wensen iedereen veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Onze doeners in de zorg en andere vitale beroepen verdienen onze uitdrukkelijke steun, net zoals onze ondernemers.

Corona laat ons maar niet los!

Wij hebben het afgelopen jaar veel aandacht gegeven aan de corona crisis door ons corona fonds. Voor onze boeren hebben wij ons best gedaan. Wij hebben ons ingezet om de pas- melders tegemoet te komen met het legaliseren van deze meldingen. Dit is nu vastgelegd in de stikstofwet en de ondernemers kunnen een borgingsbrief tegemoet zien komen. Ook hebben wij niet stilgezeten als het gaat om de bereikbaarheid van Flevoland, hierbij hebben wij onze focus gelegd op de IJmeerlijn en de verbreding van de A27.

Daarnaast hebben wij voor een innovatiebudget voor de agrarische sector gezorgd. Dit was hard nodig om via innovaties de vraagstukken van het stikstof dossier te beantwoorden.

Het glasvezelproject buitengebied Flevoland is bijna afgerond. Dit was een mooi initiatief van VVD Flevoland! Ondernemers, scholieren en hele gezinnen hebben nu de voordelen, vooral nu in slechte tijden, van een snelle internetverbinding!

Het einde van het jaar is traditiegetrouw een moment om terug te kijken; wij kijken nu echter vooruit naar de komende moeilijke periode van de nieuwe lockdown en wensen u allen gezondheid en sterkte in deze ongekende situatie. Hou vol en denk aan elkaar, zoals wij aan u denken.