Staatssecretaris Mark Harbers bezoekt ISG Arcus

Aankomende maandag 4 maart brengt staatssecretaris Mark Harbers een bezoek aan middelbare school ISG Arcus in Lelystad. Vanaf 15:00 uur gaat hij in gesprek met de scholieren over het belang van democratie.

Harbers spreekt specifiek over het belang van democratie en verkiezingen. Natuurlijk worden er ook actuele zaken besproken, bijvoorbeeld over migratie en asiel. Gedeputeerde en lijsttrekker Provinciale Staten Jan de Reus (VVD) is aanwezig om het belang van provinciale thema’s toe te lichten.

Aansluitend gaat Mark Harbers in gesprek met scholieren over diverse landelijke en regionale thema’s. Ook ouders en alle andere geïnteresseerden zijn van harte welkom. De Reus: “Het is heel fijn dat de staatssecretaris speciaal naar Lelystad wil komen om in gesprek te gaan met deze doeners van de toekomst. In Flevoland hebben we samen veel opgebouwd. Nu moeten we het beschermen en nog mooier maken. Dat kan alleen als we naast elkaar staan, niet tegenover elkaar. En de jeugd heeft daarin de toekomst.”

Het is een open bijeenkomst, ook toegankelijk voor ouders en overige belangstellenden. Er is voldoende ruimte om met de Staatssecretataris in gesprek te gaan over zaken die de Flevolandse bevolking bezig houden. Wilt u ook horen wat de Staatssecretaris te zeggen heeft, of heeft u wellicht een vraag voor hem? Meld u dan aan op https://www.isg-arcus.nl/bezoekstaatssecretaris/ Let op, want vol = vol!